Forgive and Forget

 

Från klarblå himmel och strålande sol till mörkgrå moln och spöregn. Nej Sverige, skärpning. Drömmer mig bort till varmare platser och försöker intala mig själv att det kommer vara sommar och sol då jag öppnar ögonen igen…

 

Sov i princip bort dagen idag och har sedan jag vaknat hunnit med en massa olika hushållssysslor och tänkte nu göra mig redo för kvällens äventyr.

 

Det har även blivit en liten change-of-plans gällande trippen till Lund på valborgs. Istället för att bo tillsammans med ett tiotal gangstergrabbar i ett 19kvm stort rum kommer jag istället bo med Anna hemma hos hennes kompis. (Upgrade? I think so..)

Men oj vad vi ska skapa kaos där nere! Längtar typ ihjäl mig!

Någon av er läsare som ska dit? Och har ni inte planerat något för valborgs än, dra ner till Lund så kickar vi lite ass tillsammans!

 

-J

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0