Fredag den trettonde...

 

..Och denna dag har rullat på precis som vanligt, om inte bättre. Så min teori är att någon dude där uppe verkligen måste älska mig, eller så händer allt ikväll. Taket kommer rasa in, hårsprayen börja brinna i håret, får oväntad besök av zombies osv osv.

Så frågan jag ställt mig hela dagen är om man ens vågar dra på gymmet en dag som denna, och efter många timmar av fokuserad hjärnaktivitet är svaret på den frågan ja.

Om jag kommer hem med brutna armar, gipsade ben etc. återstår dock att se.

 

Idag har jag infunnit mig inom skolans gränser mellan klockan 8.00 och 15.00. Därefter tog jag och Helena en härlig cykeltur till Ica Maxi där vi inhandlade lite mat, tjollrade samt hämtade ut ett paket.

Nu däremot är det dags att inta min kvinnliga roll och bege mig ut i köket för att trolla ihop lite middag.

 

Kärlek till er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0