Kom våren, kom skratten, kom tårarna om natten

Mitt andra hem, skolan... tragiskt men sant. (Bild tagen idag- sommar snart!)


Äntligen helg! Och efter en fett långdragen skoldag är jag hemma i läggan igen, så nu tänkte jag pallra mig ut i köket för styra upp någon schysst fredagsmiddag. Därefter ska jag inta soffläge och se ikapp alla nya serieavsnitt jag missat under veckan och bara ta det fetlugnt precis hela kvällen. Klingade rätt bra i mina öron.

 

Imorgon väntas en shoppingrunda på A6 med fröken Magnusson, vilket ska bli mycket trevligt, och sedan en sväng förbi gymmet innan det är dags för middag. Kvällens planer är fortfarande oklara men det blir troligtvis packning inför helgens/måndagens bravader och någon bra film kombinerat med smarrigheter.

 

Latero dudes!

 

Ps: Kom ihåg att lägga till mig på instagram om ni inte redan gjort det, missmarklund!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blommar träden i bakgrunden eller? Här är det långt till våren! God lördag på dig gumman

2012-04-28 @ 18:32:56
Postat av: J

Sv; Jaa det gör dem! Superhärligt vårväder har vi med blå himmel, gröna gräsmattor och fågelkvitter. För någon dag sedan hade jag även finbesök av en geting då jag hade balkongdörren öppen...

2012-04-29 @ 09:55:29
URL: http://johannaamarklund.blogg.se/
Postat av: mammsen

det är lite orättvist tycker jag...här blommar det inte på långa vägar!

Ha en skön valborgs och sköt dig snyggt!

2012-04-29 @ 10:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0