What goes around


"Nyttiga livet – Here we go!"


Som så många andra har nu även jag skaffat Instagram, heter missmarklund för er som är intresserade!

Då jag sällan har tid att sätta mig ner och skriva inlägg nu för tiden (gör mitt bästa) så kommer jag troligtvis vara mer aktiv där då det i princip bara är att ta ett foto, vilket jag gör mer eller mindre hela tiden. Så är ni sugna på att följa mitt liv genom bilder så vet ni att jag numera finns även på Instagram.

 

Är precis hemkommen från gymmet där jag kört ett mördande konditionspass så nu tänkte jag hoppa in i duschen innan det är dags att bege sig mot skolan för lite föreläsningar.

 

Over And Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0