Du måste flytta på dig

 

Hittade en ny fota-app med massa tokroliga effekter... så jag roade mig lite i sådär fem minuter imorse. Ber om ursäkt för de extremt vackra poserna, men som sagt jag roade mig lite bara och var för trött för att orka ta seriösa bilder.

 

Tjollahopp i stugan!

 

Tänkte bara snabbskriva ihop ett inlägg lite snabbt innan jag ska iväg igen.

Efter en föreläsning på 3 timmar började det brinna på skolan, som sedan blev avspärrad. Så det slutade med att vi intog ett gäng soffor, åt lunch, pluggade, spelade musik och chillade inne på JIBS tills klockan slog 15.30. Då drog jag, Helena och Anna på lite fredagsfika inne i staden innan det var dags att kolla in årets vårbalsfolk. Dock så regnade det och var pissigt väder vilket gjorde att vi inte orkade vara kvar speciellt länge...

 

För stunden är jag hemma och tänkte i princip bara byta om kläder, torka håret (älskar regn) och sedan cykla iväg mot Helena där kvällen ska spenderas med ett gäng sköna dudes. Hoppas ni får en toppenfredag allihopa!

 

Over And Out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0