Let Me Play

Tjollahopp snyggingar, tänkte bara säga att jag beslutat mig för att ta ett litet blogguppehåll. Varför? För att det i nuläget är så extremt mycket annat i mitt liv som tar upp tiden. Och jag känner inte att bloggen ska bli något jag måste planera in i kalendern för att hinna med, utan att den bara ska fungera som ett litet klotterblock som fylls på med minnen, glädje, bilder och musik allt eftersom. Alltså inte det den för tillfället innehåller - mina vardagliga standard-dagar med skola, träning, kompishäng osv osv. Syftet med bloggen är för mig att kunna gå tillbaka i arkiven och återuppleva alla minnesfulla stunder, äventyr och händelser jag varit med om.

 

Om än denna "paus" endast kommer att hålla i sig i några dagar, veckor eller månader så kände jag ändå ett behov att dela med mig av mina tankar till er (så att ni inte blir besvikna på mig för dålig uppis hehe). Det gör det hela lite lättare för mig iallafall, att slippa ångesten och pressen lite då det är så mycket annat som jag i dagsläget prioriterar och vill lägga tiden på. Självklart kommer det trilla in inlägg lite då och då när jag känner att jag vill, som jag förklarade ovan, dela med mig av äventyrliga, minnesvärda och roliga händelser eller spännande grejer dyker upp.

Så don´t worry, jag kommer inte sluta blogga utan bara mer sällan tills jag känner att tiden, viljan och orken finns där igen.

 

Men vi hörs när vi hörs solstrålar, Pözz å hallon!

 

PS: Jag finns även på Instagram där jag är betydligt mer aktiv, som missmarklund, så lägg till mig där om ni känner er sugna på att följa mitt liv genom bilder.

 

 


Kommentarer
Postat av: tuld

nejjjj fortsätt skriv!

2012-05-16 @ 11:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0