Did You Forget?

 

Efter en fruktansvärt seg morgon på skolan drog jag till Ella vid 12.00 som bland annat fixade mina naglar, terapisnackade om livet och fick oss båda att skratta så vi höll på dö seriöst. (Orsaken till vår nära-döden-upplevelse bör nog förbli osagd…)

 

Därefter promenerade jag hem så fort mina ben bara orkade i hopp om att inte kollapsa mitt på gatan av hunger.

Nu är jag mättare än en ko som varit på grönbete en hel sommar och ska om sådär 45 min bege mig mot skolan för kvällslaboration. 17.00-21.00 ... vilken (ursäkta) jävla tid!??

Hur som helst, efter att den är avklarad blir det kvällsfika hemma hos Helena (kakan) som har tänkt baka bullar kvällen till ära! Fy bubblan så gott det ska bli!

Jaja, nu är det dags att göra sig lite klar och dra på sig skorna.

 

Hoppas ni får en härlig onsdagskväll mina små sötpluttar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0